BG Development

Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Как мога да свържа java приложение с pc приложение
samoraj84
Публикувано на: 04-05-2019, 22:55
Quote Post

Име:
Група: Потребител
Ранг: Новопостъпил

Здравейте,

аз съм начинаещ и много неща не са ми ясни. Всяка насока от ваша страна би ми помогнала и спестила часове търсене на отговорите.

Искам да направя две приложение, едното за андроид (клиент) и другото за pc(сървър), които да си комуникират през wifi. В сървърното приложение ще има списък от продукти, които трябва да се показват в клиентското, а от клиентското приложение трябва след като се избере даден продукт, това да се отразява на сървърното.

По какъв начин би било най-удачно да го направя ?

PMEmail Poster
thrawn
Публикувано на: 05-05-2019, 06:51
Quote Post

Име:
Ранг: Почетен член

Смятам, че е безсмислено да коментираме как да се направи, при положение, че нямаш необходимите познания (или греша?)

Това което описваш може да се нарече Web програмиране. Направи си страница която да предлага желаната функционалност и си я отваряй кеф ти от телефонът, кеф ти от пс-то.

Самата страница можеш да я направиш на java, ама пак нещо ме съмнява това. Та, ако си съвсем начинаещ се насочи към php. Не, че там не се изискват познания, но ще ти е доста по-лесно.
PMEmail Poster
makka89
Публикувано на: 05-05-2019, 09:45
Quote Post

Име:
Ранг: Редовен член

QUOTE (samoraj84 @ 04-05-2019, 22:55)
Здравейте,

аз съм начинаещ и много неща не са ми ясни. Всяка насока от ваша страна би ми помогнала и спестила часове търсене на отговорите.

Искам да направя две приложение, едното за андроид (клиент) и другото за pc(сървър), които да си комуникират през wifi. В сървърното приложение ще има списък от продукти, които трябва да се показват в клиентското, а от клиентското приложение трябва след като се избере даден продукт, това да се отразява на сървърното.