
BG Development · За реклама · За контакти |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Здравей! ( Включване | Регистриране ) |
![]() ![]() ![]() |
SuN |
Публикувано на: 17-12-2022, 19:34
|
![]() Име: Група: Администратор Ранг: Почетен член Мнения: 12456 Регистриран на: 27.01.05 ![]() |
Чета от известно време за трудностите на автомобилната индустрия на китайския пазар. Някои затварят фабрики заради лошо представяне и сипят внушения за нелоялно партньорство, други решават да се фокусират върху Индия и т.н. Като цяло се говори за сериозна конкуренция в лицето на китайските електрически коли, които избутват не само евтините западни модели, но и по-луксозните такива.
Сега преглеждам печата (на случаен принцип) за последната година-две и все повече откривам потвърждения, че въпреки инфлацията и заедно с възстановяването на производството на чипове, цените на колите трябва да паднат (и вероятно да се върнат някои екстри в нискобюджетните коли). Някой има ли сериозни наблюдения по въпроса? ![]() -------------------- Само аз не троля.
Всички коментари са плод на художествена измислица и нямат общо с действителни и недействителни лица, събития и факти. |
ici |
Публикувано на: 18-12-2022, 03:23
|
![]() ![]() Име: Ивайло Илчев Група: VIP Ранг: Почетен член Мнения: 18218 Регистриран на: 06.06.04 ![]() |
Може да поевтинеят като струйните принтери, т.е. цената първоначално е ниска, но после ще трябва да плащаш за всяка екстра годишен абонамент. Справка електрокара на Мерцедес - трябва да плащаш 9к годишно евро за по-висока мощност на колата, като това е просто настройка в софтуера, не ти добавят и едно болтче.
-------------------- Ние не сме в една лодка, ние сме в една буря. Лодките са различни.
Следващият път когато се почувстваш ненужен, грозен и недооценен, помни че освен това си и тъп. |
Дон Реба |
Публикувано на: 18-12-2022, 07:54
|
Име: Група: Потребител Ранг: Почетен член Мнения: 9888 Регистриран на: 11.11.06 ![]() |
тия педеращини с абонаментите ги правят само "хубавите" марки, купи си кола за 30 бона и ще си имаш всичко + табло с копчета, а не с мазалник
|
dvader |
Публикувано на: 18-12-2022, 07:57
|
||
![]() ![]() Име: Група: VIP Ранг: Почетен член Мнения: 5080 Регистриран на: 12.07.05 ![]() |
Чакай де, има време... То и софтуера беше така едно време - плащаш еднократно и ползваш, пък сега я виж колко са минали на абонаментен модел. -------------------- I find your lack of faith disturbing
|
||
ici |
Публикувано на: 18-12-2022, 10:06
|
![]() ![]() Име: Ивайло Илчев Група: VIP Ранг: Почетен член Мнения: 18218 Регистриран на: 06.06.04 ![]() |
То и сега се прилага подобен номер, наречен "удължена гаранция". За ти важи гаранцията трябва да обслужваш колата в дилърски сервиз където ти наливат масло от варел, което калкулират като 12 годишен скоч, сингъл малц. После като ти изпуснат амортисьорите първата година - "А не това е част която се износва и не влиза в гаранцията!"
-------------------- Ние не сме в една лодка, ние сме в една буря. Лодките са различни.
Следващият път когато се почувстваш ненужен, грозен и недооценен, помни че освен това си и тъп. |
Expressing |
Публикувано на: 18-12-2022, 13:54
|
||
Име: Група: Потребител Ранг: Посетител Мнения: 63 Регистриран на: 22.02.17 ![]() |
Друг пример е BMW - плащаш месечен абонамент за подгрев на седалките |
||
SuN |
Публикувано на: 18-12-2022, 19:50
|
||
![]() Име: Група: Администратор Ранг: Почетен член Мнения: 12456 Регистриран на: 27.01.05 ![]() |
Сега като дадохте примерите се сетих, че гледах рекламните брошури за услуги за зареждане на електрички, в които една от стъпките е "просто да се идентифицираш" (вероятно с умния телефон). Забавното е, че може централизирано да се отказва зареждане, ако да речем има предлог или претоварване на мрежата и правителството издаде забрана. В Европа (поне) една държава вече въведе правила, по които ще може да съдим какво ще следва. Ето една новина по въпроса: "https://www.expert.bg/macroview/energy/krachka-nazad-shvejcarija-zabranjava-elektromobilite-zaradi-nedostiga-na-elektroenergija-1865232.html" Разбира се, не трябва да се забравя и усилената политика на държавно ниво за подпомагане и насърчаване, чрез субсидии и евро стандарти, на електрическите автомобили. Но по въпроса: от проучването ми правя прогноза, че заради очакваната подмяна на моделите с електрически до 1-2 години и слабото представяне на някои пазари следва да почнат промоциите за изпразване на инвентара.
Най-глупавото бе да поставят сензорни бутони на волана. Някакво ЦЕО от VW е признал в съобщение до пресата, че е идиотско и ще го променят в новото производство на засегнатите модели. ![]() Това мнение е било редактирано от SuN на 18-12-2022, 19:52 -------------------- Само аз не троля.
Всички коментари са плод на художествена измислица и нямат общо с действителни и недействителни лица, събития и факти. |
||
DarkOne |
Публикувано на: 29-12-2022, 18:48
|
![]() ![]() Име: Александър Петков Група: Администратор Ранг: Почетен член Мнения: 3688 Регистриран на: 30.01.04 ![]() |
Абонаментният модел на екстрите ще даде едни златни 10-15 години в България, където всички десетгодишни коли ще са с хакнати всички екстри. Чух, че Теслите вече ги хакват някъде в Перник
![]() Това мнение е било редактирано от DarkOne на 29-12-2022, 18:49 -------------------- The man who learns only what others know
is as ignorant as if he learns nothing. The treasures of knowledge are the most rare, and guarded most harshly. -- Chronicle of the First Age |
Антон Яначков |
Публикувано на: 31-08-2023, 15:20
|
Име: Антон Яначков Група: Потребител Ранг: Почетен член Мнения: 2857 Регистриран на: 27.07.16 ![]() |
Май добре се отразява войната в Украйна на България. Дали това е вярно:
От началото на годината у нас са продадени 20 992 нови леки автомобила спрямо 17 371 за периода януари-юли на миналата година. Ръстът е от 20.8 на сто, което класира страната ни на девето място по този показател сред страните от Европейския съюз за 2023 г. Ето линка: https://dbr.bg/6821 Най-бедната страна в ЕС излиза на девето място по ръст на продадени нови коли. Май не сме толкова зле, но се правим на умряла лисица. |
ici |
Публикувано на: 31-08-2023, 15:29
|
||
![]() ![]() Име: Ивайло Илчев Група: VIP Ранг: Почетен член Мнения: 18218 Регистриран на: 06.06.04 ![]() |
Не само това, в самите стандарти влиза възможността колите да връщат ток в мрежата при нужда. Това е заложено още в самото начало когато са разработвани. -------------------- Ние не сме в една лодка, ние сме в една буря. Лодките са различни.
Следващият път когато се почувстваш ненужен, грозен и недооценен, помни че освен това си и тъп. |
||
![]() |
![]() ![]() ![]() |